Monday, July 21, 2008

Perfect Moment



I'm soo loving this pic of Awisy.. Nampak mcm nothing special kan? but its perfectly capture the moment.. my fav time of the week.. its Sunday morning while we were lazying in bed.. he wake up wif his messy hair and smelly diaper hehe.. climb up the bed to play wif Mama's lappy.. cried his heart out when Mama n Papa tangkap-pelukkuatkuat-kisskiss him hehe..



Asyem laa baby tuu..



p/s - kalau hantar gambarnieh pi johnson baby leh ke? hehe.. tapi awisy tgh pakai mamipoko.. kuikuikui

7 comments:

supermummy said...

ya..saya pon suka suka sukaaa sangat sunday...tapi bila monday malas sungguh nak bangun dari katil..heheh

Ms Lola said...

Baby baru bangun tido mmg tersgtla CUTE!!!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam....alahai tomeinya dier

Zuhaini said...

heheh.. tapi jauh sangat la awisy tu.. cmne depa nak judge dari segi kecomelan awisy..? x dak gmbo dekat sikit..? hihi..

(memandai je aku nih.. heheh)

Mimi said...

supermummy... same here!! nak bangun pagi2 isnin tu ya Allah.. SANGAT LIAT

ms lola... yupsss agreed! smells great too (masam2 sket) hehe

crazy beauty... comot2 camtu pun nampak cute eh?!!

zuhaini... kene import mama sendiri jadi judge kot?? sure menang.. ehehehee

mama ryan said...

awisy tido dgn both of u ateh katil ke??? xde ke dia buat2 terjun tiruk??

sgt jeles hokkay!!!!

Mimi said...

mamaryan... taklah..mmg bertuah kalau dia tido atas.. kitorg letak tilam queen sebelah katil tu.. papa kat atas, mama n awisy kat bawah.. tapi awisy dh pandai panjat naik atas katil tu.huhu